كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/6/26 یکشنبه رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد: اختصاص کرسی یونسکو در محیط زیست به دانشگاه پیام نور / گسترش دیپلماسی علمی هدف اصلی دانشگاه پیام نور دکتر رستمی ابوسعیدی از اختصاص کرسی یونسکو در محیط زیست به دانشگاه پیام نور خبر دادو گفت: با پیگیری سال گذشته در یونسکو، با وجود 5 تقاضا از کشور ایران، دانشگاه پیام نور مجوز کرسی یونسکو در محیط زیست را دریافت کرد و هم اکنون در حال فعالیت است


رئیس دانشگاه پیام نور در نشست روسای استانی که در دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد،ضمن تقدیر از حمایت های ویژه دکتر فرهادی از این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در سال 68 و در زمان وزارت دکتر فرهادی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شد که دکتر فرهادی این نام را بر این دانشگاه گذاشت.
وی ضمن تاکید بر لزوم تقویت دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که بر اساس ماموریت خاص شکل گرفته و به وسعت ایران و حتی در سطح بین المللی نیز فعالیت می کند.
وی با اشاره به نمایندگی های دانشگاه پیام نور در 68 کشور خارجی گفت: 2هزار و 400 دانشجوی ایرانی مقیم خارج از کشور و حدود 5 هزار دانشجوی خارجی در حال حاضر در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند .
دکتر رستمی افزود: هدف اصلی دانشگاه پیام نور در گسترش دیپلماسی علمی و تبدیل این دانشگاه به عنوان هاب بین المللی دانشگاه های از دور و نیمه حضوری در برنامه ششم توسعه مسئولیت این دانشگاه را در پذیرش دانشجوی خارجی و تولید محتوا به زبان های مختلف دو چندان کرده است .
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده است، اضافه کرد: پذیرش 30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نوردر تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه ها در سال گذشته خود دلیل محکم بر اثبات این ادعاست.
وی گسترش زبان فارسی را برنامه مهم دیگر دانشگاه دانست و گفت: مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه با این هدف راه اندازی شده و برنامه های متنوعی را برای علاقه مندان به یادگیری زبان فارسی در داخل و خارج از کشور فراهم می آورد.
رئیس دانشگاه پیام نور درخصوص پیشرفت های چشمگیر دانشگاه در عرصه های پژوهشی گفت: تولید 3 هزار و 252 مقاله ISI و 4 هزار و 840 مقاله علمی – پژوهشی رقم قابل توجهی است که توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه صورت گرفته است.
وی همچنین از تکمیل پروژه های نیمه کاره از سال های 83 و 83 طی سال گذشته خبر داد و گفت: با پیگیری معاونت اداری ، مالی و عمرانی و صرفه جویی 100 میلیاردی دانشگاه، 210 پروژه نیمه تمام به اتمام رسید و امید است با حمایت وزارت علوم و دولت بتوانیم بقیه پروژه های نیمه تمام را نیز تکمیل نماییم.
وی برگزاری استارت آپ و ارائه 5 هزار ایده ، کسب مقامات ارزشمند در عرصه های ورزشی و درخشش تیم یونیورسیاد دانشجویی با حمایت دانشگاه و ... از دیگر افتخارات دانشگاه دانست.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر